Regulamin sklepu internetowego EL CAFETERO
Właściciel: EL CAFETERO Konrad Zielonka
Adres strony: https://elcafetero.pl
1. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego EL CAFETERO, działającego pod adresem wskazanym powyżej.
Sprzedawca: EL CAFETERO Konrad Zielonka
Adres siedziby głównej: Słoneczna 4, 21-540 Małaszewicze Duże
Dodatkowe siedziby:
Emilii Plater 8, 00-669 Warszawa;
Marszałkowska 37A, 00-639 Warszawa
NIP: 7010978863 REGON: 385921925
E-mail (kontakt): biuro@elcafetero.pl
Telefon: +48 518 622 717
Punkt kontaktowy dla organów UE i Rady Usług Cyfrowych: biuro@elcafetero.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
Regulamin zawiera: informacje o usłudze handlu elektronicznego prowadzonej przez Sprzedawcę oraz informacje niezbędne do korzystania z usługi.
2. Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu wymagane jest posiadanie:
- komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową,
- dostępu do sieci Internet,
- aktywnego adresu e-mail.
3. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności na stronie Sklepu.
4. Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
Sklep umożliwia zakup Towarów (dalej „Towary”) w dwóch trybach: bez rejestracji lub z założeniem konta w Sklepie.
Procedura składania zamówienia: wybór Towarów, dodanie do koszyka, wybór sposobu dostawy i płatności oraz złożenie zamówienia zgodnie z formularzem zamówienia.
Zatwierdzenie zamówienia przyciskiem o treści „Kupuję i płacę” (lub równoważnym) oznacza złożenie oferty nabycia Towarów i akceptację obowiązku zapłaty ceny oraz kosztów dostawy. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, o czym Sprzedawca informuje wiadomością e-mail.
Sprzedawca może wstrzymać realizację zamówienia, jeżeli dane podane przez klienta są nieprawdziwe lub budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. Klient może zrezygnować z Konta w każdym czasie, wysyłając rezygnację na adres: biuro@elcafetero.pl.
5. Ceny i metody płatności
Ceny Towarów podawane są w złotych polskich (PLN) i w kwocie brutto (z VAT). Koszty dostawy podawane są osobno w koszyku.
Dostępne metody płatności mogą obejmować:
- tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy,
- szybkie przelewy elektroniczne / BLIK / płatności kartami (w zależności od operatora wskazanego w sklepie),
- płatności za pośrednictwem operatorów płatności dostępnych w sklepie.
W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym, płatność powinna być dokonana w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, chyba że Sprzedawca udostępni inny termin.
6. Dostawa towarów
Dostawa Towarów odbywa się w zależności od wyboru klienta (np. paczkomaty InPost, kurier). Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki przewoźnikowi.
Termin wysyłki: do 3 dni roboczych, chyba że przy opisie produktu wskazano inny termin. Dokładne koszty i terminy dostawy dostępne są w zakładce sklepu „Czas i koszty dostawy”.
Wysyłka realizowana jest standardowo na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; wysyłka za granicę możliwa po indywidualnym uzgodnieniu kosztów.
7. Odstąpienie od umowy
Konsument oraz Przedsiębiorca Uprzywilejowany mają prawo odstąpić od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny, z wyjątkami przewidzianymi przepisami prawa.
Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć:
- elektronicznie: biuro@elcafetero.pl,
- pisemnie: na adres Słoneczna 4, 21-540 Małaszewicze Duże.
Po złożeniu oświadczenia klient powinien odesłać Towar na adres wskazany powyżej w ciągu 14 dni. Sprzedawca zwraca płatności niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, z zastrzeżeniem możliwości oczekiwania na zwrot Towaru lub dowód nadania.
8. Wyjątki od prawa odstąpienia
Prawo do odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadku:
- towarów wykonanych według specyfikacji klienta (personalizowanych),
- towarów szybko psujących się,
- towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte (ze względów higienicznych),
- nagrań/wizualiów oraz oprogramowania dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu po jego otwarciu,
- dzienników, periodyków (z wyjątkiem prenumeraty),
- towarów, których cena zależy od wahań rynkowych poza kontrolą Sprzedawcy.
9. Reklamacje
Sprzedawca odpowiada za zgodność Towarów z umową zgodnie z obowiązującymi przepisami. Reklamacje można składać:
- elektronicznie: biuro@elcafetero.pl,
- pisemnie: Słoneczna 4, 21-540 Małaszewicze Duże.
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku sporu konsument może skorzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów (Inspekcja Handlowa, rzecznik konsumentów, stały polubowny sąd konsumencki) oraz z platformy ODR.
Informacje o platformie ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
10. Opinie o produktach
Tylko zalogowani użytkownicy posiadający Konto mogą dodawać opinie o produktach. Opinie powinny być zgodne z prawem, dobrymi obyczajami oraz Regulaminem (bez treści obraźliwych, pornograficznych, nawołujących do nienawiści, naruszających prawa osób trzecich itp.).
Sprzedawca i/lub dostawca narzędzia do opinii mogą moderować opinie zgodnie z Regulaminem. W sprawach blokowania, usunięcia lub odwołań stosuje się procedury opisane w Regulaminie.
Zgłoszenia treści nielegalnych (Zawiadomienia) można przesyłać na adres: biuro@elcafetero.pl. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia drogą elektroniczną i rozpatrzy je w terminie 14 dni.
11. Dostępność
Regulamin oraz strona Sklepu zostały przygotowane z uwzględnieniem wymogów dostępności cyfrowej. Treści są dostępne w formatach tekstowych umożliwiających odczyt narzędziami wspomagającymi; zastosowano kontrasty, odstępy oraz czytelną typografię. Szczegóły zawiera Oświadczenie o Dostępności publikowane na stronie Sklepu.
12. Postanowienia końcowe
- Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie; umowy zawierane są w języku polskim.
- Żadne postanowienia Regulaminu nie wyłączają uprawnień konsumentów wynikających z przepisów prawa.
- Sprzedawca może zmieniać Regulamin — zmiany obowiązują dla zamówień złożonych po publikacji nowej wersji; klienci posiadający Konto zostaną poinformowani o zmianach i możliwościach ich niezaakceptowania.
Regulamin obowiązuje od dnia 26-09-2025.
Regulamin Konta w sklepie EL CAFETERO
1. Postanowienia ogólne
Regulamin Konta określa zasady korzystania z konta klienta („Konto”) w sklepie EL CAFETERO. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna i dobrowolna.
Dane kontaktowe do spraw Konta: biuro@elcafetero.pl, tel. +48 518 622 717.
2. Wymagania techniczne i funkcjonalności
Wymagania techniczne są takie same jak dla korzystania ze Sklepu. Konto umożliwia zapisywanie danych, wgląd w historię zamówień oraz status realizacji zamówień.
3. Umowa o świadczenie usługi Konta, rezygnacja
Założenie Konta oznacza zawarcie umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może zrezygnować w każdym czasie, wysyłając wiadomość na biuro@elcafetero.pl. Klient ma także prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zawarcia umowy o prowadzenie Konta.
4. Reklamacje
Reklamacje dotyczące usługi Konta rozpatrywane są zgodnie z procedurą opisanej w Rozdziale 9 Regulaminu Sklepu. Termin rozpatrzenia — 14 dni.
5. Dane osobowe
Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności na stronie Sklepu.
6. Zmiany Regulaminu Konta
Zmiany Regulaminu Konta dokonywane są zgodnie z zasadami wskazanymi w Rozdziale 12 Regulaminu Sklepu. Klient może nie zaakceptować zmian i wypowiedzieć umowę o prowadzenie Konta z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.