Koszyk

Regulamin sklepu internetowego EL CAFETERO

Właściciel: EL CAFETERO Konrad Zielonka
Adres strony: https://elcafetero.pl

1. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu

Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego EL CAFETERO, działającego pod adresem wskazanym powyżej.

Sprzedawca: EL CAFETERO Konrad Zielonka
Adres siedziby głównej: Słoneczna 4, 21-540 Małaszewicze Duże
Dodatkowe siedziby:
Emilii Plater 8, 00-669 Warszawa;
Marszałkowska 37A, 00-639 Warszawa
NIP: 7010978863   REGON: 385921925
E-mail (kontakt): biuro@elcafetero.pl
Telefon: +48 518 622 717

Punkt kontaktowy dla organów UE i Rady Usług Cyfrowych: biuro@elcafetero.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
Regulamin zawiera: informacje o usłudze handlu elektronicznego prowadzonej przez Sprzedawcę oraz informacje niezbędne do korzystania z usługi.

2. Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu wymagane jest posiadanie:

- komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową,

- dostępu do sieci Internet,

- aktywnego adresu e-mail.

3. Dane osobowe

Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności na stronie Sklepu.

4. Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta

Sklep umożliwia zakup Towarów (dalej „Towary”) w dwóch trybach: bez rejestracji lub z założeniem konta w Sklepie.

Procedura składania zamówienia: wybór Towarów, dodanie do koszyka, wybór sposobu dostawy i płatności oraz złożenie zamówienia zgodnie z formularzem zamówienia.

Zatwierdzenie zamówienia przyciskiem o treści „Kupuję i płacę” (lub równoważnym) oznacza złożenie oferty nabycia Towarów i akceptację obowiązku zapłaty ceny oraz kosztów dostawy. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, o czym Sprzedawca informuje wiadomością e-mail.

Sprzedawca może wstrzymać realizację zamówienia, jeżeli dane podane przez klienta są nieprawdziwe lub budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. Klient może zrezygnować z Konta w każdym czasie, wysyłając rezygnację na adres: biuro@elcafetero.pl.

5. Ceny i metody płatności

Ceny Towarów podawane są w złotych polskich (PLN) i w kwocie brutto (z VAT). Koszty dostawy podawane są osobno w koszyku.

Dostępne metody płatności mogą obejmować:

- tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy,

- szybkie przelewy elektroniczne / BLIK / płatności kartami (w zależności od operatora wskazanego w sklepie),

- płatności za pośrednictwem operatorów płatności dostępnych w sklepie.

W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym, płatność powinna być dokonana w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, chyba że Sprzedawca udostępni inny termin.

6. Dostawa towarów

Dostawa Towarów odbywa się w zależności od wyboru klienta (np. paczkomaty InPost, kurier). Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki przewoźnikowi.

Termin wysyłki: do 3 dni roboczych, chyba że przy opisie produktu wskazano inny termin. Dokładne koszty i terminy dostawy dostępne są w zakładce sklepu „Czas i koszty dostawy”.

Wysyłka realizowana jest standardowo na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; wysyłka za granicę możliwa po indywidualnym uzgodnieniu kosztów.

7. Odstąpienie od umowy

Konsument oraz Przedsiębiorca Uprzywilejowany mają prawo odstąpić od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny, z wyjątkami przewidzianymi przepisami prawa.

Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć:

- elektronicznie: biuro@elcafetero.pl,

- pisemnie: na adres Słoneczna 4, 21-540 Małaszewicze Duże.

Po złożeniu oświadczenia klient powinien odesłać Towar na adres wskazany powyżej w ciągu 14 dni. Sprzedawca zwraca płatności niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, z zastrzeżeniem możliwości oczekiwania na zwrot Towaru lub dowód nadania.

8. Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo do odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadku:

- towarów wykonanych według specyfikacji klienta (personalizowanych),

- towarów szybko psujących się,

- towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte (ze względów higienicznych),

- nagrań/wizualiów oraz oprogramowania dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu po jego otwarciu,

- dzienników, periodyków (z wyjątkiem prenumeraty),

- towarów, których cena zależy od wahań rynkowych poza kontrolą Sprzedawcy.

9. Reklamacje

Sprzedawca odpowiada za zgodność Towarów z umową zgodnie z obowiązującymi przepisami. Reklamacje można składać:

- elektronicznie: biuro@elcafetero.pl,

- pisemnie: Słoneczna 4, 21-540 Małaszewicze Duże.

Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku sporu konsument może skorzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów (Inspekcja Handlowa, rzecznik konsumentów, stały polubowny sąd konsumencki) oraz z platformy ODR.

Informacje o platformie ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

10. Opinie o produktach

Tylko zalogowani użytkownicy posiadający Konto mogą dodawać opinie o produktach. Opinie powinny być zgodne z prawem, dobrymi obyczajami oraz Regulaminem (bez treści obraźliwych, pornograficznych, nawołujących do nienawiści, naruszających prawa osób trzecich itp.).

Sprzedawca i/lub dostawca narzędzia do opinii mogą moderować opinie zgodnie z Regulaminem. W sprawach blokowania, usunięcia lub odwołań stosuje się procedury opisane w Regulaminie.

Zgłoszenia treści nielegalnych (Zawiadomienia) można przesyłać na adres: biuro@elcafetero.pl. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia drogą elektroniczną i rozpatrzy je w terminie 14 dni.

11. Dostępność

Regulamin oraz strona Sklepu zostały przygotowane z uwzględnieniem wymogów dostępności cyfrowej. Treści są dostępne w formatach tekstowych umożliwiających odczyt narzędziami wspomagającymi; zastosowano kontrasty, odstępy oraz czytelną typografię. Szczegóły zawiera Oświadczenie o Dostępności publikowane na stronie Sklepu.

12. Postanowienia końcowe

- Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie; umowy zawierane są w języku polskim.

- Żadne postanowienia Regulaminu nie wyłączają uprawnień konsumentów wynikających z przepisów prawa.

- Sprzedawca może zmieniać Regulamin — zmiany obowiązują dla zamówień złożonych po publikacji nowej wersji; klienci posiadający Konto zostaną poinformowani o zmianach i możliwościach ich niezaakceptowania.

Regulamin obowiązuje od dnia 26-09-2025.

Regulamin Konta w sklepie EL CAFETERO

1. Postanowienia ogólne

Regulamin Konta określa zasady korzystania z konta klienta („Konto”) w sklepie EL CAFETERO. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna i dobrowolna.
Dane kontaktowe do spraw Konta: biuro@elcafetero.pl, tel. +48 518 622 717.

2. Wymagania techniczne i funkcjonalności

Wymagania techniczne są takie same jak dla korzystania ze Sklepu. Konto umożliwia zapisywanie danych, wgląd w historię zamówień oraz status realizacji zamówień.

3. Umowa o świadczenie usługi Konta, rezygnacja

Założenie Konta oznacza zawarcie umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może zrezygnować w każdym czasie, wysyłając wiadomość na biuro@elcafetero.pl. Klient ma także prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zawarcia umowy o prowadzenie Konta.

4. Reklamacje

Reklamacje dotyczące usługi Konta rozpatrywane są zgodnie z procedurą opisanej w Rozdziale 9 Regulaminu Sklepu. Termin rozpatrzenia — 14 dni.

5. Dane osobowe

Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności na stronie Sklepu.

6. Zmiany Regulaminu Konta

Zmiany Regulaminu Konta dokonywane są zgodnie z zasadami wskazanymi w Rozdziale 12 Regulaminu Sklepu. Klient może nie zaakceptować zmian i wypowiedzieć umowę o prowadzenie Konta z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

Do kawki zawsze dobre jest ciasteczko. Dlatego też i na naszej stronie są ciasteczka. Ta strona wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia podczas przeglądania naszej witryny.